King of Fighters 2002 Unlimited Match

Обсуждение релизов. Даты выхода. Технические вопросы. Сюжет. Иллюстрации. Фильмы, книги, музыка. Косплей.
Ответить
Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Broken » 17 ноя 2008, 04:11

переделаем все кофы по сто раз, гыг)
главне чтб 12 была сбалансированная и адекватная(и на ПК вышла)
а остальное после выхода 12 уже ни о чём будет

trauerbringer
Новичок
Сообщения: 34
Зарегистрирован: 20 июн 2008, 19:53

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение trauerbringer » 17 ноя 2008, 12:46

Offtop
В топку 12-й с его уродливой рисовкой и засильем Ноновского арта (хотя арт Леоны красив необычайно).

А в 2002УМ с удовольствием буду играть - здесь как я уже вижу есть практически ВСЕ, чего мне так не хватало в оригинальном КОФ2002

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Broken » 19 ноя 2008, 10:19

я конечно понимаю всю жижицу что ты написал и даже во многом согласен.
но как том не хочется чтобы кто то кроме меня в РОссии ещё играл в коф(кёкодеш нон фром раша)
и никакие 105 издания 98ой 02ой и ещё каокй то там кофы это не сделают...а вот 12 вполне может, так что вся надежда на неё...

я почитал о ребалансе в 02 почти всё выглядит довольно разумным...мб на СБО будет несколько коф дисциплин будет забавно

trauerbringer
Новичок
Сообщения: 34
Зарегистрирован: 20 июн 2008, 19:53

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение trauerbringer » 20 ноя 2008, 01:16

Broken_Angel писал(а):я конечно понимаю всю жижицу что ты написал и даже во многом согласен.
но как том не хочется чтобы кто то кроме меня в РОссии ещё играл в коф(кёкодеш нон фром раша)
и никакие 105 издания 98ой 02ой и ещё каокй то там кофы это не сделают...а вот 12 вполне может, так что вся надежда на неё...

я почитал о ребалансе в 02 почти всё выглядит довольно разумным...мб на СБО будет несколько коф дисциплин будет забавно
Получается типа больше НИКТО кроме тебя не играет? Или ты других за игроков даже не считаешь? :glare:

Короче конец оффтопу... Жду КОФ2002УМ и надеюсь на КОФ13-й или 14-й со спрайтами и артворками от Хироаки. Вот.

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Broken » 20 ноя 2008, 02:25

trauerbringer дай дай поофтопить за коф больше негде)

ну а ты видиш КОФ на МФА? фару в ветках? ролики\комбовидосы? нфига нет и полсе выхода 02УМ всё останется так же,
а вот после выхода 12 возможно сдвинимся с мёртвой точки...

меня тоже спрайты напрягают но есть теория то что нам покажут в коф 12 не будут перерисовывать ещё лет 10=).

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Broken » 09 янв 2009, 06:03

ещё изменеия на куберфанатиках http://cyberfanatix.com/
как по мне не такие однозначно хорошие как в 98УМ, хотя с балансом 2002 я знаком меньше, надеюсь всё к лучшему.

кстати Юри стыбзила ещё один удар у Рю из СФ3) она тру фан СФ)

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 01 фев 2009, 21:28

Кому лень копаться в К-Фанатиках и/или на СРК.

( Изменения Раз )
-Nameless-
Specials: Yukikaze (glove drill), Shigure (leg blade), Shinonome (sliding attack, 3 parts rekka-style?), Sawarabe (ground flame), Yoizuki (anti-air flame slash) and Amagiri (3-part follow-up).

Shigure can be canceled into other specials, but not supers.
Yoizuki is noted to be useful out of block or as a interrupting move (in addition to AA)

DM: Shakuhou (flame dome), Zetsuei (rapid-fire flames)
MAX DM: Rasen (giant drill, possibly of the heavens-piercing variety)
MAX2: Rinkou (similar to Shakuhou, but stronger)

-K'-
Ein Trigger gains Second Spike and Blackout follow-ups.
Narrow Spike only cancels from D Minutes Spike now.
B Minutes Spike gains autoguard frames.
(Not listed: super flash on the Crimson Star Road MAX2 occurs after the initial hit connects rather than on startup, unless this was changed back from the TGS build.)

-Maxima-

Old MAX2, Arc Enemy, is now a MAX DM.
New MAX2: End of World (fires missiles from his whole body, then a giant laser).
Maxima Lift cannot be teched upon landing (guarantees the Senton Press follow-up).
Maxima Beam's priority upped.

-Whip-

New DM: Forbidden Engage CODE: MC (lassoes the enemy from long range and delivers a series of ground slams).
Boomerang Shot can be super-canceled from long range.
Cr. A hits a downed enemy (from KOF '99 & '00).
Stand CD invincible frames removed.

-Kyo-
KOF '99's 182 Shiki returns.
Far B, Far D startup reduced.
Recognition interval of Far C increased (so Cl. C will come out at max range now).
Kamukura (MAX2) is now a 1-frame grab.

-Benimaru-
KOF '00's Super Inazuma Kick returns.
New move: Benimaru Shoot (follow-up down attack, usable after Benimaru Collider).
Can perform a double MAX2, presumably by doing MAX activation (1 stock) -> MAX2 (1 stock) -> MAX2 (3 stocks).


-Daimon-
Chou Ukemi (command roll) cancels into all command and special moves, excluding another Chou Ukemi.
Jiraishin (ground pound) can be canceled into freely in MAX mode.
Fuurinkazan (MAX2) sped up; now combos from strong attacks.

-Terry-
KOF '99 Hammer Punch command move returns.
Power Charge returns.
Quick Burn from RBS: Dominated Mind (!) added.
Rising Force (MAX2) combos from strong attacks more reliably.

-Andy-
Kunai Dan (knife throw) from RBS added.
j.D hitbox improved to make crossups easier.
Uwa Agito (f+B) knocks down when used as a standalone move.
Gekiheki Haisuishou (close hcf+P) range increased.

-Joe-

KOF '99 version of Shijou Saikyou no Low Kick "The Strongest Low Kick in History" added.
(RB?)FF-style flame effects on Tiger Kick and Slash Kick.
D Slash Kick is a Counter Wire.
Sliding (df+B) sped up to combo off from weak normals.

( Изменения Два )
-Ryo-
Kouhou Shippuken returns.
Tenchi Haouken changed from MAX2 to MAX.
2 new MAX2s: Retsu Ryuukou Ranbu and Geki Ryuukou Ranbu.
A version Kououken recovery shortened.
A version Kouhou (DP) recovery shortened.
Far B and Far D startup shortened.

-Robert-
Aesthetic change: new tiger effect and SFX at the end of the Zetsu Ryuukou Ranbu (MAX2).
C Ryuugekiken startup shortened and is now angled slightly upward.
Kyokugen-ryuu Renbukyaku (cl. HCF+K) has first-level attack priority now (?)
Haiga Ryuu (QCFx2+K) is now invincible.
B version Hien Ryuujinkyaku recovery time increased.

-Yuri-
New move: Yuri Chou Slash (donkey kick). Weak version combos from strong attacks, knocks down, and deals wire damage on counter hit. Strong version doesn't combo but deals forced wire damage.
MAX2 changed to Chou! Ryuukou Ranbu.
Vulnerable hitbox on cr. B and cr. D increased (makes it easier to poke/sweep Yuri, not the other way around.)

-Leona-
New MAX2: Dead End Inferno. Changes depending if Leona is in her normal or "awakened" (Orochi blood riot) state, and switches her from normal -> awakened or awakened -> normal at the end.
Moon Slasher and D Ground Saber now have pursuit attack hitboxes after the hit (this is supposed to be useful in MAX mode now due to zero-charge time specials and almost everything being free-cancelable).

-Ralf-
New move: Galactica Vanguard (just-frame follow-up to the MAX2 Umanori Galactica Phantom. Launches the opponent off-screen for an auto-OHKO.)
Far C startup reduced.
Cr. D startup reduced.
Kyuukouka Bakudan Punch (air QCF+P) now has a pursuit attack hitbox.
Super Argentine Backbreaker (HCF+K) now links from cr. B.

-Clark-
Gatling Attack returns from KOF '00. C version can be canceled into Napalm Stretch.
New MAX2: Roaring Sphere. A multi-throw super that requires 6 command inputs, Deadly Rave-style.
Far C priority increased.
Cr. C priority increased.
Can link command throws from cr. B.

-Athena-
Psycho Shoot returns from KOF '00
New move: Psychic Teleport Fake. Sends an afterimage forward, but the real Athena stays in place.
A version Psycho Ball recovery increased.
MAX2 Psycho Medley (Healing Athena) heals less now.

-Kensou-
C throw has Ryuusougeki (air QCB+P) visual effects now.
Invincibility frames added to D Ryuugakusai (RDP+K)
Standing CD has the backstep on startup removed.

-Bao-
Based on KOF '00 version.
MAX2: Psycho Ball Gravity. Creates a persistent black-hole like effect that draws in the opponent.
Hikida (air d+B) and Rikatsushuu (df+D) now have pursuit attack hitboxes.
C throw is now breakable.

( Изменения Три )
-King-

Based on KOF '01 version.
New MAX2: Scarlet Mirage. Appears to be an autocombo if the initial kick lands.
B Tornado Kick '95 has invincibility on startup.
Mirage Kick has invincibility on startup.

-Mai-

Gains Midare Kachousen (multifan special) from RBS.
MAX Chou-hissatsu Shinobi-bachi becomes the Leotard Shinobi-bachi (RB1 P. Power version) 1/16 of the time; it has full invincibility on the lunge forward and "priority over everything".

-Kasumi-

Based on KOF '00 version.
New MAX2: Sousei Kasane-ate Ryuuka (not 100% sure on the name). Opponent's controls are frozen during startup until the move comes out. Also has "priority over everything" (beats other projectile supers?)
Atemi Nage (counter special) recovery on whiff reduced.
j. D can now cross up.

-Xiangfei-

Based on KOF '01 version.
New MAX2: Tenshinzan Houga. Does a line shift into the background, then attacks mid or low depending on the button pressed. Eikishuhou (QCB+P followup after HCB, F+P) now cancels into specials or DMs.
Esaka (counter move) can be done at any time.

-Hinako-

Based on KOF '00 version.
New move: Shikofumi (sp?), similar to Chang's d, d+K.
New move: Gorinzuki (sp?), a two-handed thrust.
New MAX2 followup: Daisharin no Dorin Otoshi (sp?...again.)
New graphics for cr. D; reach was increased and it is special-cancelable.
Far C's priority increased; now usable as ant-air.


-May Lee-

Her sprites and animations have been overhauled, Standard Mode move names returned to their KOF '01 version, and her voice was re-recorded.
D Windmill Kick (/Spinning Edge -- K followup from QCF+K) knocks down.
Shinjuukyaku (/God's Tail Tinkerbell) deals forced wire damage.
Hero Mode cannot roll.

-Kim-

MAX2 now has the RB2-style phoenix explosion at the end (er...RB2 is the game that _doesn't_ have the phoenix effect, isn't it?)
cr. B is now cancelable.
Hishoukyaku followup (D after air QCF+K) damage increased.
cl. C recognition window narrowed.
Hishoukyaku and Sankuugeki (QCB+P's followup string...I think. Multiple English FAQs seem to call it the "Sankuukyaku") recovery increased.

-Chang-

Tekkyuu Taikouchi (HCF+K) creates a high-damage explosion 40% of the time.
Tekkyuu Daikaiten (mash P) now has Tekkyuu Funsaigeki (normally charge b, f+P) as a followup with QCB+P.
Tekkyuu Daisekai (B, A, df, C, A if the command hasn't changed) now gives free control over Chang, reduces startup time on moves and allows downed opponents to be attacked.

-Choi-

Shin! Chouzetsu Rinkaiten Toppa returns from KOF '99 as a normal DM.
MAX2 now fixed to 4 hits. Can now taunt afterwards (similar to Mu Shiki).
Far A recovery increased.
Hishoukyaku (air QCF+K) recovery increased.
Hououkyaku (QCF, HCB+K) damage reduced.


Дохтур НеоГео о режимах Challenge, Practice и Gallery, а также о том, какими разными бывают фраза и портрет победителя.

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 07 фев 2009, 19:58

( Изменения Четыре )
-Jhun-

Based on KOF '00 version.
Gains NeoWave's Zankou Haikigeki MAX2.
Hitbox of Houou Tenbukyaku (air qcfx2+K) extended upward; now connects off of Kuusajin (charge d, u+P) super-canceled.
Now takes counter damage if hit during Soshuujin or Ryuukoujin (d, d+A and d, d+B stances).
Ryuuroushuu (air d+B) damage reduced.

-Lin-
Based on KOF '00 version
Jatotsuga (rdp+A/B/C/D) and Senju Rakansatsu (d, d, d+AC) from KOF '01 added.
Hizoku Ougi Dokushakou (d, d, d+AC also...one move will need its command changed) changed to MAX2.
Hizoku Ougi Ranbu: Dokuga (qcb, hcf+P) now can be super-canceled from Zantetsubu Rasatsu (qcf+A)
Last part of B Hitenkyaku (hcb+K) is a down attack.
Hop C and cr. C startup slowed.
Jatotsuga's priority reduced.

-Shingo-
Based on KOF '01 version
MAX2 is Shingo Kensei: Oreshiki: Kamukura (imitation of Kyo's MAX2).
Recovery on Aragami (qcf+A) reduced.
Nietogi (dp+K) range increased and now connects from strong attacks easily.
Shingo Kick (hcf+K) always knocks down on hit now.
Nitotsuki and Ore Mushiki startup reduced and now connects from light attacks easily.

-Yashiro-
Added Missile Might Bash (hcb+P) and MAX Million Bash Stream (qcb, hcf+AC) from KOF '98.
Cr. C's and normal j. C's priority increased.
Autoguard on Upper Duel (dp+P) increased.
Regret Bash (f+A) sped up but no longer knocks down.
MAX2 "「ERROR…」CODE**2002**" starts up faster and connects from strong attacks now.

-Shermie-
Yokedousa (ABC) now has full-body invincibility and can be canceled into a dodge attack.
Inazuma Leg Lariat MAX2 now involves multiple throws before the final flying knee attack.
Cr.C startup reduced.
First part of Shermie Stand (f+B) removed; now easier to use in combos.

-Chris-
MAX2 (transform to O. Chris) now deals a hit, and can be comboed after.
Glider Stamp (air qcf+K) can be juggled after and is now usable as a down attack.
Twister Drive (qcbx2+K) has absolute priority (can juggle an opponent who normally couldn't be juggled, etc.)

-O. Yashiro-
New move: Unaru Daichi. Does a 2-handed ground pound that creates a shockwave. Strong version hits overhead, is special-cancelable, but slow.
B Odoru Daichi's (hcf+K) and Armageddon's (B, D, A, ABC) startup reduced.

-O. Shermie-
New command nove: Jinrai. Hop attack that can be used like Robert's f+A.
New move: Takeru Mikazuchi. Emits a lightning field around Shermie and gives her enough advantage on hit to follow up.

-O. Chris-
New stand animation.
New DM: Daichi wo Kurau Gouka. Fires a giant, slow-moving fireball (might be like Kain's super in MOTW).
Invincibility frames added to A Tsuki wo Tsumu Honoo (dp+P). C version can be super-canceled on 2nd hit.
MAX2 ("Sanagi wo yaburichou wa mau") now deals more hits.

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 08 фев 2009, 22:47

Арт персонажей. Много кошера.
http://videogamerx.gamedonga.co.kr/zbxe/1087962

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Supreme » 10 фев 2009, 09:20

Да, у Хироаки офигительный арт. Его - автора, наверно, скоро купит Капком)
Еще не забываем смотреть офиц. страничку персонажей - http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 12 фев 2009, 22:30

Ап персонажей на сайте.
( Изменения Пять )
-Yamazaki-
New move: Nejikomi. Winds up (slowly) and delivers a heavy body blow. Weak version does 33% guard meter damage on block; strong does 100%. Also a counter wire.
Mid Snake Charmer (qcb+B) startup reduced.
Low Snake Charmer (qcb+C) is a down attack.
Guillotine's (qcfx2+P) hitbox expanded.

-Mary-
2 new moves: Stun Fang and Spin Heel Attack (both from RBS).
New MAX2: M. Infinity Rose.
Old MAX2 (M. Typhoon) changed to a normal DM.
Real Counter (qcb+P) has invincibility on startup.
D Vertical Arrow (dp+K) has increased invincibility and can be super-canceled.

-Billy-
New move: Hibari Otoshi (feint version of his qcb+P). Creates an anti-air explosion that can be juggled after.
Liar Elemental (MAX2) now has instant startup.
f+A hitbox shrunk and recovery increased.

-Iori-
KOF '99's Ura 311 Shiki: Sakutsumagushi (qcfx2+K) returns.
New graphic effects on Homura Hotogi (MAX2).
Far D's startup reduced.
Oniyaki (dp+P) has increased invincibility.
Kuzukaze (hcb, f+P) invincibility removed.
Saika (qcfx4+P from Ya Otome) damage reduced.
99~01 special intro vs. Kyo restored.

-Mature-
Despair (qcf+P) is usable in the air.
B Decide (hcf+K) can be special-canceled (but not into another Decide).
Far C restored to KOF '96 version and is cancelable on 1st and 2nd hit.
ECSTASY 816 (MAX2) startup reduced and now connects from strong attacks.

-Vice-
Overkill (MAX2) changed to a normal DM.
New MAX2: Carnival Corpse. A counter move with no super flash on startup.
Far C startup reduced.
Outrage (qcb+K) can be super-canceled.

-Vanessa-
Gaia Gear (MAX2) now does a wallslam and rebound similar to Rick Strowd's Gaia Breath in RB2.
f+A cancelable on 2nd hit.
Cr. D no longer cancelable.
Machinegun Puncher (HCF+P -> mash P) hitstun increased. (Makes the MAX loop easier to do, but the damage should be far lower due to system changes)
A Dash Puncher (charge b, f+P) recovery increased.

-Seth-
KOF '00's KOH-GETSU (air qcf+A) returns.
RAKU-GETSU (air qcf+B) and AN-GETSU (air qcf+D) startup reduced.
All air specials can be free canceled.
f+B and f+B xx f+A are now cancelable.

-Ramon-
Can perform Hiki Okoshi (last part of dp+K, dp+K, d, d+P) from Force of Will (qcb+K) on hit.
Standing CD is a counter wire.
Hypnotic Tiger (MAX2) startup reduced; connects from far standing strong attacks.
Normal move damage slightly lowered.

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 15 фев 2009, 03:06

Таки видео. В хорошем кач-ве.
http://ruliweb.empas.com/data/rulinews/ ... ?num=16756

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Broken » 15 фев 2009, 05:59

изменения некоторые наводят на МЫСЛЬ WDF
ямазакин qcb+B ЕЩЁ быстрее стал?
верните кузуказе с инвулом!
зачем понижать стартап f.D? он и так меделеный не юзается.
то что у ванесы ща мона всё вязать через С(2 hit),f+A(2 hit),комба, замечательно хоть и не особо критично.

вообщем многа чё нравится в изменениях меньше не нравится жаль что в это по инету у нас никак не пошпилиш,
хотя всё равно в практике посижу поразбираю каку)

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Supreme » 25 фев 2009, 08:59

Игра вышла, кому надо обращайтесь в ПМ.

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Supreme » 25 фев 2009, 15:36

Пикчи концовок - http://bbs.kofunion.net/read.php?tid=13 ... ad=&page=1
класссс...

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Supreme » 25 фев 2009, 22:21

Немного поиграл...
Заставка кул. Арт в игре кул. Выбор персонажей кульный, 66 персов все же(считая скрытых). Но эти кулы были известны до релиза игры.)
А тут меня очень порадовала музыка. Просто заслушался. Новый перс с мувлистом К9999 понравился. Правда похуже оригинального К9999 будет...
ХСДМы(ака Макс2 ака мега-убер Супер) теперь выглядят не дешево, а пафосно так... У некоторых даже очень. Бэки норм, много знакомых персонажей наблюдают за поединком оттуда.

Во общем, то же старье с приятными новыми фичами...
О боевке пока ничего не скажу.)

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 25 фев 2009, 22:29

Их кажись больше чем 66. Если считать версии.
Challenge mode рулит. В половине миссий чувствую себя инвалидом, но всё равно круто.

Pheron
Новичок
Сообщения: 104
Зарегистрирован: 17 мар 2006, 22:02

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Pheron » 25 фев 2009, 22:40

Пикчи концовок
woman, orochi, 97, yagami, cloned, 02 um тимы особо жгут. Mature womans team звучит прикольно, учитывая кто на картинке

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 26 фев 2009, 10:35

( Условия несложных Challeng'ей )
M01: do a throw escape 5 times
M02: do a ground recovery 5 times
M03: Guard Crush and defeat the opponent
M04: do a forward roll guard cancel 5 times
M05: do a guard cancel 5 times
M06: defeat a character who guard cancels your every attack
M07: defeat a character who keeps rolling and rolling and rolling
M08: do a combo that ends with a DM
M09: do a 'normal > command normal > special' combo
M10: do a combo that incorporates MAX activation (normal > MAX > special or some such)
M11: do a 'mid jump (ie "dash, tap 9" jump) attack > ground normal > special' combo
M12: perform a combo with 4 MAX cancels in it
M13: land a dp+LP/SP counterhit 5 times in a row
M14: perform a 50% combo
M15: defeat the 4 Kyos of 2002UM
M16: defeat the Orochi quartet
M17: survive (using d,d+P)
M18: land an Overkill (air hcf, uf, u, d + P)
M19: perform a combo with MAX activation and MAX2 DM in it
M20: defeat Krizalid
M21: do a 70% combo
M22: defeat 3 random opponents using Kensou (your health constantly decreases, but you can't die from this 'blood loss')
M23: defeat the Zero duo
M24: do a 20+ hit combo (cannot use any kind of DM)
M25: defeat your opponent who has an invisible health bar + your final blow must be a DM
M26: defeat your opponent in 10 or less hits (hits, not attacks)
M27: survive for 30 seconds, while not being able to attack or block
M28: defeat an opponent while having your directional controls reversed
M29: you have 0 HP, and you must dodge or outrun Choi's MAX2 3 times
M30: defeat Igniz and Omega Rugal


( Условия сложных Challeng'ей )
X01: reverse 5 increasingly fast projectiles using dp+SP
X02: counterattack Foxy's MAX2 3 times
X03: defeat an opponent who is the same character as you and copies your every move
X04: perform a combo that would incorporate every attack type (normal, command normal, special, DM, SDM and MAX2)
X05: perform a combo with 5 qcf+LP in it
X06: land a clean hit Galactic Vanguard (i.e. land a perfect 1 frame followup to Ralf's MAX2)
X07: perform a combo with 3 DMs in it
X08: perform a combo with 4 df+LP in it
X09: defeat Krizalid and Igniz while having your directional controls reversed
X10: defeat 6 random opponents in 99 seconds - your character is also random each round and is invincible
X11: you are Iori, you cannot roll or jump and you must knockout K' with a 70% combo
X12: continuously headstomp (air d+LK) your opponent for 30 seconds straight
X13: perform a 'normal > comand normal > special > DM > SDM' combo
X14: once again, land the Overkill (air hcf, uf, u, d + P), but this time it's Heidern with his SDM and you have only one attempt
X15: as Leona, defeat Heidern with a single combo
X16: your attacks do damage only when the timer is in multiples of 3 (60...57...54... etc), you have to beat Goenitz and Geese
X17: instant block command normals from 5 different opponents - pushing 'back' prematurely results in failure
X18: defeat an opponent who only takes damage from Ryo's reversal (f+LK and df+LK) cancels
X19: defeat all 4 NESTS bosses and Omega Rugal
X20: defeat Nightmare Geese
Последний раз редактировалось Nёkich 02 мар 2009, 12:27, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: King of Fighters 2002 Unlimited Match

Сообщение Nёkich » 27 фев 2009, 01:17

Комбы с промо-двд:






Ответить