Страница 14 из 18

[MK 11] История патчей

Добавлено: 23 апр 2019, 16:44
ZorN
Выкладываем патчи сюда

Day 1 patch

[MK 11] История патчей

Добавлено: 21 янв 2020, 21:17
flasherhigh
На пс4 Обнова качается на 6 гигов, есть инфа что там?

[MK 11] История патчей

Добавлено: 21 янв 2020, 21:39
kindawatwat

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 01:04
SUGATA
Пред патч от 20 ноября?
в декабре не было апдейтов?

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 08:35
Kraa
Напрыжки теперь будут занерфлены в пол, так выходит.

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 09:56
Reptiloid
- Армор на Fatal Blow теперь срабатывает с 8-го кадра (было с 5-го)
- Все Fatal Blow (Кроме Кесси Кейдж) теперь не могут ударить противника, находящегося сзади (Особенно этим славилась Фрост)
- d1, d3, d4 не кенселятся в Спешлы на Флавлесс Блоке
- j1, j2, jk нельзя кенселить в Спешлы и Нормалы при Флавлесс Блоке
- j2 на Флавлесс Блоке дает на 5 фремов блокстана меньше
- Персонажи, имеющие Krushing Blow на обоих захватах, теперь за бой могут использовать только один из них

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 10:02
Kraa
Reptiloid писал(а): 22 янв 2020, 09:56 - j1, j2, jk нельзя кенселить в Спешлы и Нормалы при Флавлесс Блоке
Джамп кик нельзя и при обычном блоке кенселить будет.
Jump Kick attacks can no longer be cancelled into grounded special moves upon landing when blocked or Flawless Blocked

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 10:48
SaMuRaY
Kraa писал(а): 22 янв 2020, 10:02 Джамп кик нельзя и при обычном блоке кенселить будет.
Только что тестил, на обычном блоке все отменяется, а на чистом нет

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 11:08
SaMuRaY
Теперь конечно с чистым блоком будет жесть, у тошо же кунглао орбиталка через поку стартером была,им теперь все

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 11:18
Barrogh
Reptiloid писал(а): 22 янв 2020, 09:56Персонажи, имеющие Krushing Blow на обоих захватах, теперь за бой могут использовать только один из них
:psyduck:

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 12:37
Kraa
SaMuRaY писал(а): 22 янв 2020, 10:48 Только что тестил, на обычном блоке все отменяется, а на чистом нет
Хм, в патчноуте вроде явно написано. Ошибка значит.

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 13:39
Demigod13
Kraa писал(а): 22 янв 2020, 12:37 Хм, в патчноуте вроде явно написано. Ошибка значит.
Не факт.

Jump Kick attacks have slightly increased damage scaling to match Jump Punch attacks and 4 more frames of recovery when blocked
Jump Kick attacks can no longer be cancelled into air special moves when Flawless Blocked

Как я понял это касается именно наземных спешлов. Те, что можно делать в воздухе, может быть и можно. Хотя надо пробовать...

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 13:49
SaMuRaY
Demigod13 писал(а): 22 янв 2020, 13:39Не факт
Телепорт скорпа отлично работает если был обычный блок

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 14:11
Demigod13
SaMuRaY писал(а): 22 янв 2020, 13:49 Телепорт скорпа отлично работает если был обычный блок
Ну так я и написал - то, что делается в воздухе - кэнселится. Телепорт скорпа можно делать в воздухе. Попробуй спир того же скорпа. Он только с земли...

[MK 11] История патчей

Добавлено: 22 янв 2020, 14:31
Reptiloid

[MK 11] История патчей

Добавлено: 24 янв 2020, 01:36
TheFatal
о5 они негру не бафнули 1 вару, бло, походу так и не поиграть на ней :(

[MK 11] История патчей

Добавлено: 18 фев 2020, 21:23
Thassarian

[MK 11] История патчей

Добавлено: 10 мар 2020, 20:15
Bacchus
Новый патч подогнали https://mortalkombatgamessupport.wbgame ... s-03-10-20

Below are the patch notes for the 03/10 Mortal Kombat 11 PS4 & XB1 patches:

General Gameplay Adjustments
Move list corrections
Improvements to AI logic
Fixed issues with some augments not granting correct bonuses
Increased the button input buffer when exiting a block hit reaction from 2 to 5 frames
Practice Mode > AI Options > Kustom > Block Attack options now have more defined options Fast, Delay, Late which will perform the Block Attack on the first frame, randomly delayed or on the last frame
Practice Mode > AI Options > Record now has a new Recording Slot to be used for Kustom Getup / Reversal
Practice Mode > AI Options > Kustom > Reversal Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Practice Mode > AI Options > Kustom > Getup Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Added several new Brutalities for players to discover
All Getup/Flawless Block Up+Front Kick attacks will no longer hit opponents from behind except for Kung Lao, Sonya, and Geras
Fixed an issue with several Krushing Blow Requirements sometimes not working correctly while the opponent is still in a hit reaction animation
Added new Nether Forge Recipes for players to discover


Character Specific Adjustments
Cassie - Fixed a visual issue with holsters that could sometimes occur when performing Dual Wielding Amplified
Geras - Reduced the travel distance of Dash Forward and Dash Backward
Geras - Increased the recovery on miss of Sand Trap and Quick Sand by 4 frames
Jacqui Briggs - Directing Bionic Bounce Towards or Away costs one bar of defensive meter
Jacqui Briggs - The landing recovery frames of (Air) Shrapnel Blast, (Air) Grenade Launcher, and (Air) Prototype Rocket can no longer be circumvented when being 2in1 cancelled from a Jump Attack with specific timing
Jade - Wiggle Stick (Away + Back Punch) can now still be 2in1 cancelled if the first or second attack hits the opponent but the last attack misses
Jade - Blazing Nitro Kick Krushing Blow requirement no longer resets when it is missed
Jax - Gur-Knee (Towards+Back Kick) no longer has different hit advantage when hitting standing and ducking opponents
Jax - Ripped Amplified now recovers 4 frames faster on hit & 6 frames faster on miss and is now -8 on block (down from -4)
Johnny Cage - Rising Star can no longer be Amplified when it is Flawless Blocked
Johnny Cage - Rising Star Amplified now costs one bar of both offensive and defensive meter when Rising Star is blocked or misses
Kotal Kahn - Heavy Blade (Back Kick) now starts up 1 frame faster, can now be 2in1 cancelled, and has a different hit reaction
Kotal Kahn - Yeyecame Disk now causes 5 more frames of blockstun and has more pushback when normal blocked
Kotal Kahn - Fixed a visual issue with Totem visual effects persisting during some fatalities
Kitana - Fixed an issue with Dark Deception (Away + Front Punch, Back Kick, Back Punch) Krushing Blow not triggering if the third attack is a Kounter
Kitana - Edenian Strike now has 1 more frame of hitpause
Kitana - Fan Toss Amplify can now be delayed by up to 7 more frames
Kitana - Reduced the combo damage scaling of Fan Lift & Fan-Nado and its reaction no longer allows the opponent to Breakaway
Kitana - Royal Protection buff no longer gets removed after using certain attacks
Kitana - Royal Protection buff now grants a stacking damage buff (up to 50%) for each successful projectile parry that lasts 10 seconds and the timer is reset with each successful parry
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" no longer will be possible after DEADLY GAME (Fatal Blow) has successfully hit
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow now has an alternate requirement of “Triggers if it KOUNTERS or PUNISHES a LOW or DUCKING attack”
Kung Lao - The reaction to Vortex no longer allows the opponent to Breakaway
Kung Lao - Fixed a rare issue with Omega Hat not working correctly if side switch occurs after performing Orbiting Hat
Noob - Shadow Slide Amplified has a slightly increased hit region when opponent is in a combo
Noob - Fixed issue with camera when (Air) Tele-Slam hits a cornered opponent
Shao Kahn - Wrath Hammer has replaced Reverse Wrath Hammer when Shao Kahn is summoned with the Helm of Kahn Konsumable
Shao Kahn - Wrath Hammer Krushing Blow requirement is now "Triggers if Hammer Throw hits TWICE in a row"
Skarlet - Scythe Slam (Away+Back Punch) deals 20 more damage
Sonya - Energy Discharge (Up+Front Kick) Getup/Flawless Block now starts up in 11 frames (was 13) and no longer has 2 frames of vulnerability before its active frames
Sub-Zero – Correct audio now plays during Intros when using the Dimitri Vegas Skins against an opponent using Joker
Shang Tsung - Fixed a rare issue that could cause Lift Amplified to miss the opponent while in the Lift hit reaction
Terminator - Fixed an issue preventing several lines of in-game dialogue from being used when playing as Terminator
Sindel - Come Forward (Front Punch, Front Punch, Back Punch) no longer hits opponents from behind outside of combos
Joker - KAPOW Krushing Blow is now +5 on hit (up from -25)
Joker - Toward Throw Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" will no longer occur after SMILE (Fatal Blow) has successfully hit

[MK 11] История патчей

Добавлено: 10 мар 2020, 20:36
Thassarian
НРС молодцы, сразу после того как у меня установился патч 1.16 на 7 с лишних гигов, пошел новый патч качаться 1.17 на 200 мегабайт.

[MK 11] История патчей

Добавлено: 10 мар 2020, 20:38
Bacchus
Причем этот довесок как-то тяжело устанавливается, завис на 1 секунде и не идет дальше

[MK 11] История патчей

Добавлено: 10 мар 2020, 21:01
ElectricHat
Рейден без баффов, ясно-понятно