Phate, это по-моему слишком резко...)
Сецкой можно спокойно драться, не задрачивая до ужаса всякие жуткости. Можно даже забить на BT Throw при желании или задрочить его до уровня "сделаю абы как" - все равно пока лучший выход из него (по-крайней мере известный мне) - Silver Moon Combo.
По мне, можно спокойно ждать и оттачивать ее на данном уровне - либо найдут еще что-нибудь в игре (не дай Будда, конечно) либо придумают что-то с тактикой для нее. А так - мув лист в лапки, ищем самое юзабельное и вперед.
Soul Calibur 3: Setsuka
- Belial
- Трололорд
- Сообщения: 10946
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
- Карточка игрока: Belial
- Канал пользователя: Captain Russia
- Откуда: Москва
- Благодарил (а): 1139 раз
- Поблагодарили: 4119 раз
- Gender:
- Контактная информация:
ты наверное релик (RLC A+B+K) имеешь ввиду?В СК2 такой удар Митсуруги из миста всегда сказочно упарывал A+K уворот Рафаэля... ад. Редкий случай полезности подобного приема.
If you were to face an ancient Sith lord in combat, you would learn that we are as children playing with toys compared to the prowess of the old masters
-
- Новичок
- Сообщения: 200
- Зарегистрирован: 17 авг 2005, 13:00
Да Жень, я оп(И)сАлся. :rolleyes: (названия этих стоек я бесстыдно путаю и по сей день%))Belial писал(а):ты наверное релик (RLC A+B+K) имеешь ввиду?
>
1 92 3 8 4 765 9410 87 5 367 9 4 23 5 34 43 68 2 50 49 39 37 4 58 346 6 4 21 4 5 34 702 5 3 56 4 9 2 37-
Касечественно и бес ачипяток наебру лобые тескты
1 92 3 8 4 765 9410 87 5 367 9 4 23 5 34 43 68 2 50 49 39 37 4 58 346 6 4 21 4 5 34 702 5 3 56 4 9 2 37-
Касечественно и бес ачипяток наебру лобые тескты
-
- Новичок
- Сообщения: 5
- Зарегистрирован: 11 май 2007, 21:31
- Откуда: Москва
- Контактная информация:
Я вродь финчу с Сецкиной А+В заметил.Ничего подобного вродь не нашел,чтоб говорили.Вообщем этот Ги работает тольк на В атаки. Когда его кастуешь, первых три раза она бьет рукояткой клинка, рейнж мелкий дмж вродь тож слабенький.На последующие атака меняется.Следующим разом она бьет той же рукояткой ток сверху, птом атака схожая с 66А дмж вродь 30,затем еще одна с разворота(дмж не углядел,прогнали от консоли).А вот последняя, та самая 44А+В только идет мгновенно без подзарядки,противник врядли уйдет(61 дмж).Она повторяется все последующие разы.Хотя это малоюзабельно, всеж представляет некий интерес
- Alone
- Новичок
- Сообщения: 580
- Зарегистрирован: 21 авг 2005, 12:00
- Карточка игрока: Alone13
- Откуда: KZ
- Контактная информация:
A+B special properties and followups (взято с СК.ком)
--------------------------------------------------------------------------------
Alright, Mirror Blade, the A+B Auto-GI works on a credit system of sorts. Depending on how many times you've sucessfully GIed in a round your auto-counterattack changes to a more deadly form
1 credit : short range umbrella poke 30 damage advantage
2 credits: short range umbrella poke 30 damage advantage
3 credits: short range umbrella poke 30 damage advantage
4 credits: mid range umbrella thump to the head 30 damage collapse stun
5 credits: 66A animation, 20 damage collapse stun
6 credits: 2 hit 30 damage auto-combo long spin stun
7 credits: mid range over head launcher 60 dmg
8 credits+: fast 44A+B unblockable 60 dmg
1 credit is earned per GI/parry or successful A+B counter you pull off. Also, it seems you can "Red Counter" with A+B just like a GI, scoring this gets turns your auto-attack into a CH (like a normal red GI) and also scores you THREE credits (awarded before your counter comes out) so if you GI once then get a red A+B you get the mid range umbrella thump.
getting your auto-attack on CH doesn't seem to matter too much except on credits 1-3 it causes fall back stun on CH
any red GI also earns 3 credits
followups-that-seem-guarenteed-but-I'm-not-batman-so-perhaps-they're-not
4 credits:
1B 42 damage
22_88A+B A 52 dmg
5 credits:
22_A+BA 42 damage
214~3aB 58 damge
3B Ba - 90 dmg
6k - lands as CH DoS
6 credits:
6B+K 3B 44B+K may be guarenteed afterward (stratagy guide says so... but... they also said the counterattack was random ^^; ~120 damage if it is
3k leaves the enemy side turned to you
7 credits: 22_88A+BA 85 damage
BT 2B 3aB 102 damage
8 credits+: unblockable
2B 70 damage
B+K 80 damage, depends on spacing (against the wall it doesn't count as a combo)
1B and 22_88A+B seem guarenteed after most, but I'm sure there's better more damaging options. I'd like some help finding followups to this, my fingers aren't as fast as some out there...
Вкратце, чем больше успешно авто-гикаешь А+В за раунд, тем больше дамаг и меняется свойство удара. Вообще тока у Сецки такой оригинальный авто-ГИ.
подробнее здесь
http://www.soulcalibur.com/forums/showt ... adid=27980
--------------------------------------------------------------------------------
Alright, Mirror Blade, the A+B Auto-GI works on a credit system of sorts. Depending on how many times you've sucessfully GIed in a round your auto-counterattack changes to a more deadly form
1 credit : short range umbrella poke 30 damage advantage
2 credits: short range umbrella poke 30 damage advantage
3 credits: short range umbrella poke 30 damage advantage
4 credits: mid range umbrella thump to the head 30 damage collapse stun
5 credits: 66A animation, 20 damage collapse stun
6 credits: 2 hit 30 damage auto-combo long spin stun
7 credits: mid range over head launcher 60 dmg
8 credits+: fast 44A+B unblockable 60 dmg
1 credit is earned per GI/parry or successful A+B counter you pull off. Also, it seems you can "Red Counter" with A+B just like a GI, scoring this gets turns your auto-attack into a CH (like a normal red GI) and also scores you THREE credits (awarded before your counter comes out) so if you GI once then get a red A+B you get the mid range umbrella thump.
getting your auto-attack on CH doesn't seem to matter too much except on credits 1-3 it causes fall back stun on CH
any red GI also earns 3 credits
followups-that-seem-guarenteed-but-I'm-not-batman-so-perhaps-they're-not
4 credits:
1B 42 damage
22_88A+B A 52 dmg
5 credits:
22_A+BA 42 damage
214~3aB 58 damge
3B Ba - 90 dmg
6k - lands as CH DoS
6 credits:
6B+K 3B 44B+K may be guarenteed afterward (stratagy guide says so... but... they also said the counterattack was random ^^; ~120 damage if it is
3k leaves the enemy side turned to you
7 credits: 22_88A+BA 85 damage
BT 2B 3aB 102 damage
8 credits+: unblockable
2B 70 damage
B+K 80 damage, depends on spacing (against the wall it doesn't count as a combo)
1B and 22_88A+B seem guarenteed after most, but I'm sure there's better more damaging options. I'd like some help finding followups to this, my fingers aren't as fast as some out there...
Вкратце, чем больше успешно авто-гикаешь А+В за раунд, тем больше дамаг и меняется свойство удара. Вообще тока у Сецки такой оригинальный авто-ГИ.
подробнее здесь
http://www.soulcalibur.com/forums/showt ... adid=27980
Man, I'm Much Better Looking Than You!
My Chars:
My Chars: