Yun [SFIII:3S]
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
Yun [SFIII:3S]
Вот решил начать играть за этого мега доскера.
После просмотра ранбатов возникли вопросы по поводу кастом комб. А именно:
1) Никак не получается скомбить во время SA3 командный бросок и close MK - вместо него выходит far MK. Обидно. Может кто-нить знает в чем дело?
2) Из-за п.1 приходится делать такую SA3 комбу:
КБ-263MK-6MK-6MK-236LP-214HP-236HP-236HP
буду очень благодарен, если кто-нить предложит что-то более дамаговое после КБ.
После просмотра ранбатов возникли вопросы по поводу кастом комб. А именно:
1) Никак не получается скомбить во время SA3 командный бросок и close MK - вместо него выходит far MK. Обидно. Может кто-нить знает в чем дело?
2) Из-за п.1 приходится делать такую SA3 комбу:
КБ-263MK-6MK-6MK-236LP-214HP-236HP-236HP
буду очень благодарен, если кто-нить предложит что-то более дамаговое после КБ.
MEXICO CABRONES -- -=BoOZe crew=-
- -D-
- -天-
- Сообщения: 1760
- Зарегистрирован: 16 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: D
- Откуда: Moscow, Red Russia
- Поблагодарили: 5 раз
- Контактная информация:
а разве после командного броска не нужно делать "ножки вверх" ? Ты же их и делаешь. ИМХО так правильнее
SFFans - всё о Street Fighter
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
Просто в обычной ситуации когда оппонент ближе к углу чем ты сам, то после командного броска и "ножки вверх" комба пойдет в сторону от угла.
Зато если скомбить MK, то потом делается дэш под летящим оппонентом и ты оказываешся с другой стороны, делаешь 214HP и потом кастом комбу в углу, которая кажется наносит больше дамага.
Зато если скомбить MK, то потом делается дэш под летящим оппонентом и ты оказываешся с другой стороны, делаешь 214HP и потом кастом комбу в углу, которая кажется наносит больше дамага.
MEXICO CABRONES -- -=BoOZe crew=-
- -D-
- -天-
- Сообщения: 1760
- Зарегистрирован: 16 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: D
- Откуда: Moscow, Red Russia
- Поблагодарили: 5 раз
- Контактная информация:
Да, нашел этот моментик в ранбате и действительно он так и делает. И действительно получается дальняя МК...Думаю, надо на Шорюкен идти...
Добавлено через 05 минут(ы)
Там по-любому кэнсел идет
Добавлено через 05 минут(ы)
Там по-любому кэнсел идет
SFFans - всё о Street Fighter
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
-
- Новичок
- Сообщения: 3067
- Зарегистрирован: 05 фев 2006, 12:00
- Карточка игрока: Minagushi
- Откуда: Moscow
- Благодарил (а): 54 раза
- Поблагодарили: 119 раз
- Gender:
- Контактная информация:
- Broken
- Fighter
- Сообщения: 5369
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Broken
- Канал пользователя: Broken
- Откуда: Khb->Spb
- Благодарил (а): 86 раз
- Поблагодарили: 214 раз
- Контактная информация:
тоже начал типка осваивать такой вопрос, чтобы сканселить
cl.MK в SAIII нада сделать супер джапм кансел?
т.е. cl.MK,2369,236+P?
просто у меня Юн то прыгает то вообще ничё не получается...
просто будь быстрее и точнее=)?
Добавлено через 21 минут(ы)
блин у чан ли вообще легко идёт
cl.HK,SJC,SA
а у Юна раз из 10-_-...гыгыгы
cl.MK в SAIII нада сделать супер джапм кансел?
т.е. cl.MK,2369,236+P?
просто у меня Юн то прыгает то вообще ничё не получается...
просто будь быстрее и точнее=)?
Добавлено через 21 минут(ы)
блин у чан ли вообще легко идёт
cl.HK,SJC,SA
а у Юна раз из 10-_-...гыгыгы
- RoBoBOBR
- insult of choice
- Сообщения: 7553
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: RoBoBOBR
- Откуда: Питер
- Благодарил (а): 457 раз
- Поблагодарили: 1651 раз
- Контактная информация:
Cуть та же что и у Чанни. Но набирать надо резвее. МК, 23612369Р. При грамотном наборе продолжается пальмой в углу и 6МК в середине экрана. Можно ещё так набирать, хотя сложнее тогда применять в матче. 236, N, MK, 12369, P.
-=BoOZe cRew=-
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
- Broken
- Fighter
- Сообщения: 5369
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Broken
- Канал пользователя: Broken
- Откуда: Khb->Spb
- Благодарил (а): 86 раз
- Поблагодарили: 214 раз
- Контактная информация:
единичка вроде лишняя.Cуть та же что и у Чанни. Но набирать надо резвее. МК, 23612369Р. При грамотном наборе продолжается пальмой в углу и 6МК в середине экрана. Можно ещё так набирать, хотя сложнее тогда применять в матче. 236, N, MK, 12369, P.
если распишешь осноыне комбы в углу и на миде буду рад.
ещё вопрос оптимально что делать после hcb+K если СА не врублен?
cr.MP,qcf+MP?ну не считая Чани,Ку и Мако в них cl.MK влазиит.
ещё вопрос=)
смотрю матчи немного не врубаю, восновном механика после врубления идёт такая пресят dp+LP, подпрыгивают делают дайв кик, как тик в команд граб
после команд граба идёт комбо о которой томато в первом посте писал...
вот а если противник нарвётся на dp+LP или на дайв кик?
или на cr.LK прессинг? какие там лучше продолжения?.
- -D-
- -天-
- Сообщения: 1760
- Зарегистрирован: 16 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: D
- Откуда: Moscow, Red Russia
- Поблагодарили: 5 раз
- Контактная информация:
Че вы за ерунду обсуждаете? Хоть десятую часть этого делайте в игре и уже будете рулить. Если нет базы, то и задротные комбы на 60% не помогут.
SFFans - всё о Street Fighter
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
- RoBoBOBR
- insult of choice
- Сообщения: 7553
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: RoBoBOBR
- Откуда: Питер
- Благодарил (а): 457 раз
- Поблагодарили: 1651 раз
- Контактная информация:
-D-, взял бы да написал базу =) Не мне ж её писать, я за Оро играю. Про геней джин комбы вопрос решается оч просто.
These are done in the corner after a succesful Jab/Short/Strong Chain
Shotos (Akuma, Ryu, Ken And Sean)
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch (you can do a kara lunge just in case)
st. strong, F+fierce, Kara Palm x5, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
Makoto
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Kara Dash Punch
st. strong, f+fierce, F+MK ,st strong, Palm, F+MK, st strong, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Kara Dash Punch
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, walk up a little, cr. Strong, short dragonkicks
st. strong, f+fierce, F+MK, st strong, Palm, F+MK, st strong, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, walk up a little, cr. Strong, short dragonkicks
Dudley
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st fierce, genei jin ends, then fierce shoulder to fierce lunge punch
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st far away forward, genei jin ends, then medium shoulder, walk up cr strong x short dragon kick.
(Most damaging) st strong, forward+fierce, hop kick 2x, walk a little, st strong, Palm, hop kick 2x, medium sholder, genei jin ends, medium sholder, walk up cr strong x short dragon kick
st strong, f+fierce, hop kick, st fierce, hop kick x3, st fierce, fierce dash punch, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), forward fierce (switch sides again), st fierce
The first one is actually more damaging than the second one
Nitto's copyright
Chun Li
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch (you can try a MP lunge against her too)
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, Kara Palm 4x, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab/medium Dash Punch
St strong + Forward fierce Hop kick 2x Palm Hop kick 2x Palm Rh Dragon Kick
Genei Jin ends. Jab shoulder Fierce Palm Rh Dragon Kicks (hits twice)
The second one is more damagin since is includes 3 plams but the first one is "safer", Ive seen K.O use the first one most of the time
Actually, I've never seen him use the second variation against her
The Kara Palms Version is just flashy
Necro/Elena
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch(You can try MP dash punch vs them also)
Q
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
s.mp, f+hp, walk Palm x5, dp+hk, dp+lp, f+hp, qcf+lp
St. Strong, F+fierce, F+mk, walk up palm x4, DP+RH, Jab shoulder,F+fierce,Jab dash punch
Yun/Yang/Ibuki
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, St. fierce, F+mk x3, St. fierce canceled into DP+RH very quickly, DP + MP, walk up c. strong cancelled into short dragokicks
St. Strong , F+Fierce, F+Mk x2, St strong, walk a little, Palm, F+Mk, F+ Fierce, medium dash punch, genei jin ends, medium shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
St. Strong , F+Fierce, F+Mk x2, St strong, walk a little, Palm, F+Mk x2, St Fierce, Genei Jin ends, Fierce Shoulder, Fierce Dash Punch (this one is the best for ibuki)
Urien
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, Palm, F+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, f+fierce, Kara jab dash punch
st. strong, F+Fierce, F+MK x2,palm, f+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, walk up c. strong into short upkicks(both hits connect) Then gives you time to taunt to power up without Urien doing anything to you even if he safe falls.
A little detail in here, you CANNOT taunt if only one kick connects (from the dragon kicks), taunting there would be like screaming FUCK ME IN THE ASS
St. strong, F+fierce, F+mk x2, Palm, F+MK x2, Palm, MP Dash Punch, Jab shoulder(Side Switch), F+Fierce(Another Side Switch), walk up c. strong into short upkicks(1 hit connects) DONT TAUNT after this one
Twelve
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, Palm, F+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, f+fierce, Kara jab dash punch
Conecting the palms requires a little timing, so is the ending
you can atually replace the second hop kick before the palm for a st strong for an easier version
Remy
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st far away forward, genei-jin ends, then medium shoulder tackle, walk up cr strong x short dragon kick.
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 2x, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up cr strong x short dragon kick
st strong, forward+fierce, hop kick, st strong, walk a little, Palm, hop kick 2X, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
Alex
St Strong, St Roundhouse, (St Roundhouse, Palm) x3, Kara Palm, feirce lunge, ending
st strong, roundhouse, Palm, hop kick, walk up a little, roundhouse, palm, walk up a little, roundhouse, palm, fierce lunge punch, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), cr strong x short dragon kicks
Now bout the ending
this is the one I use since I consider it the safest, you can also do these two once the Genei Jin ends
jab shoulder (switch sides), forward fierce (switch sides again), cr. roundhouse, st round house
or crounchin forward to short dragon kicks (after the forward fierce to switch sides for the second time) or just st fierce
it really depends on the way alex is falling, use my version if you dont feel like having that problem
St Strong, St Roundhouse, (St Roundhouse, Palm) x3, Kara Palm, feirce lunge, ending
Hugo
st strong, roundhouse, Palm, hop kick, walk up a little, roundhouse, palm, walk up a little, roundhouse, palm, DP + roundhouse, genei jin ends, medium shoulder (switch sides) cr strong to short dragon kicks
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, fierce lunge, jas shoulder (switch sides), Forward fierce (switch sides again), kara jab lunge
Oro
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 2x, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, kara jab lunge
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, walk a little, st strong, Palm, hop kick 2x, medium sholder, genei jin ends, medium sholder, forward fierce, kara jab lunge
These are done in the corner after a succesful Jab/Short/Strong Chain
Shotos (Akuma, Ryu, Ken And Sean)
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch (you can do a kara lunge just in case)
st. strong, F+fierce, Kara Palm x5, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
Makoto
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Kara Dash Punch
st. strong, f+fierce, F+MK ,st strong, Palm, F+MK, st strong, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Kara Dash Punch
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, walk up a little, cr. Strong, short dragonkicks
st. strong, f+fierce, F+MK, st strong, Palm, F+MK, st strong, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, walk up a little, cr. Strong, short dragonkicks
Dudley
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st fierce, genei jin ends, then fierce shoulder to fierce lunge punch
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st far away forward, genei jin ends, then medium shoulder, walk up cr strong x short dragon kick.
(Most damaging) st strong, forward+fierce, hop kick 2x, walk a little, st strong, Palm, hop kick 2x, medium sholder, genei jin ends, medium sholder, walk up cr strong x short dragon kick
st strong, f+fierce, hop kick, st fierce, hop kick x3, st fierce, fierce dash punch, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), forward fierce (switch sides again), st fierce
The first one is actually more damaging than the second one
Nitto's copyright
Chun Li
st. strong, f+fierce, F+MK x2, Palm, F+MKx2, Palm, DP + RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch (you can try a MP lunge against her too)
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, Kara Palm 4x, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab/medium Dash Punch
St strong + Forward fierce Hop kick 2x Palm Hop kick 2x Palm Rh Dragon Kick
Genei Jin ends. Jab shoulder Fierce Palm Rh Dragon Kicks (hits twice)
The second one is more damagin since is includes 3 plams but the first one is "safer", Ive seen K.O use the first one most of the time
Actually, I've never seen him use the second variation against her
The Kara Palms Version is just flashy
Necro/Elena
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch(You can try MP dash punch vs them also)
Q
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, DP+RH, Jab Shoulder, F+Fierce, Jab Dash Punch
s.mp, f+hp, walk Palm x5, dp+hk, dp+lp, f+hp, qcf+lp
St. Strong, F+fierce, F+mk, walk up palm x4, DP+RH, Jab shoulder,F+fierce,Jab dash punch
Yun/Yang/Ibuki
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, St. fierce, F+mk x3, St. fierce canceled into DP+RH very quickly, DP + MP, walk up c. strong cancelled into short dragokicks
St. Strong , F+Fierce, F+Mk x2, St strong, walk a little, Palm, F+Mk, F+ Fierce, medium dash punch, genei jin ends, medium shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
St. Strong , F+Fierce, F+Mk x2, St strong, walk a little, Palm, F+Mk x2, St Fierce, Genei Jin ends, Fierce Shoulder, Fierce Dash Punch (this one is the best for ibuki)
Urien
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, Palm, F+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, f+fierce, Kara jab dash punch
st. strong, F+Fierce, F+MK x2,palm, f+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, walk up c. strong into short upkicks(both hits connect) Then gives you time to taunt to power up without Urien doing anything to you even if he safe falls.
A little detail in here, you CANNOT taunt if only one kick connects (from the dragon kicks), taunting there would be like screaming FUCK ME IN THE ASS
St. strong, F+fierce, F+mk x2, Palm, F+MK x2, Palm, MP Dash Punch, Jab shoulder(Side Switch), F+Fierce(Another Side Switch), walk up c. strong into short upkicks(1 hit connects) DONT TAUNT after this one
Twelve
St. Strong, F+Fierce, F+MK x2, Palm, F+mk x2, palm, DP+RH, jab shoulder, f+fierce, Kara jab dash punch
Conecting the palms requires a little timing, so is the ending
you can atually replace the second hop kick before the palm for a st strong for an easier version
Remy
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 3x, st far away forward, genei-jin ends, then medium shoulder tackle, walk up cr strong x short dragon kick.
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 2x, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up cr strong x short dragon kick
st strong, forward+fierce, hop kick, st strong, walk a little, Palm, hop kick 2X, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
Alex
St Strong, St Roundhouse, (St Roundhouse, Palm) x3, Kara Palm, feirce lunge, ending
st strong, roundhouse, Palm, hop kick, walk up a little, roundhouse, palm, walk up a little, roundhouse, palm, fierce lunge punch, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), cr strong x short dragon kicks
Now bout the ending
this is the one I use since I consider it the safest, you can also do these two once the Genei Jin ends
jab shoulder (switch sides), forward fierce (switch sides again), cr. roundhouse, st round house
or crounchin forward to short dragon kicks (after the forward fierce to switch sides for the second time) or just st fierce
it really depends on the way alex is falling, use my version if you dont feel like having that problem
St Strong, St Roundhouse, (St Roundhouse, Palm) x3, Kara Palm, feirce lunge, ending
Hugo
st strong, roundhouse, Palm, hop kick, walk up a little, roundhouse, palm, walk up a little, roundhouse, palm, DP + roundhouse, genei jin ends, medium shoulder (switch sides) cr strong to short dragon kicks
st. strong, F+fierce, F+MK, Palm, F+MK, Palm, F+mk, Palm, fierce lunge, jas shoulder (switch sides), Forward fierce (switch sides again), kara jab lunge
Oro
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, st fierce, hop kick 2x, st fierce, Fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, kara jab lunge
st strong, forward+fierce, hop kick 2x, walk a little, st strong, Palm, hop kick 2x, medium sholder, genei jin ends, medium sholder, forward fierce, kara jab lunge
-=BoOZe cRew=-
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
- RoBoBOBR
- insult of choice
- Сообщения: 7553
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: RoBoBOBR
- Откуда: Питер
- Благодарил (а): 457 раз
- Поблагодарили: 1651 раз
- Контактная информация:
••• Мид Скрин •••
if you are just way too far from the corner
you can do this, it works against anyone
st strong, medium sholder, now make fierce shoulders till you get to the corner, where you must do it medium again, once genei jin ends, connect their ending (wich you can find in the genei jin list above)
or this
st strong x strong shoulder tackle, dash, st strong, hop kick, hop kick, and juggle them to the corner accordingly. (thanks to pyrolee for this one)
Shotos (Akuma, Ryu, Ken, Sean)
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
st strong, f+ fierce, Kara forward fierce, hop kick 2x, palm, hop kick 2x, st far away forward, genei jin ends, medium shoulder, forward+ fierce, kara jab lunge punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr. short x4, st, fierce, fierce lunge punch, cr short, Palm, Kara Palm, DP + Round house, genei jin ends, jab shoulder, forward fierce, kara jab dash punch
(While opponent is crouchin)
cr.strong, st.fierce, fierce lunge punch, cr.strong x3, st.fierce, fierce lunge punch, cr strong x3, cr.forward, forward + fierce, fierce lunge punch, st.forward, K.O finisher
Makoto
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 2x, st strong, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, walk up, crouching strong to short dragon kicks
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, walk a little, cr.strong to short dragon kicks
Dudley
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce, wait a little, meidum shoulder (2 hits), genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, crouchin strong to short dragon kicks
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce, fierce dash punch, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), now at this point you can do two things
either cr strong to short dragon kicks, or forward fierce (switch sides again), st fierce , you can also change the st fierce for cr. roundhouse, st. roundhouse it really depends on the way dudley bounces
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick X2, St far away Forward, Genei Jin ends, Medium shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
Chun Li
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick , Palm, hop kick, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
st strong, f+ fierce, Kara forward fierce, hop kick 2x, palm, hop kick 2x, st far away forward, genei jin ends, medium shoulder, forward+ fierce, kara jab lunge punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch (you can try MP lunge against her too)
Necro/Elena/Q
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick , Palm, hop kick, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, jab dash punch (you can do it kara just in case)
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), hop kick 2x, standing fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, kara jab dash punch (Only for necro and elena)
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch (you can try mp lunge against her too)
Yun/Yang/Ibuki
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, fierce lunge punch
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce cancelled into DP + Roundhouse very quickly, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, forward fierce, medium dash punch, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, f+Fierce, jab lunge, genei jin ends, Medium shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), hop kick 2x, standing fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, kara jab dash punch
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), hop kick 2x, F+fierce, medium dash punch, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, cr, strong to short dragon kicks
Urien
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, Kara jab dash punch
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
Twelve
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 2x, st strong, Palm, DP + roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, f+ fierce, Kara jab dash punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), hop kick 2x, standing fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, kara jab dash punch
Remy
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, crouchin strong to short dragon kicks
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, st fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk a little, cr strong to short dragon kicks
(while opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), hop kick 2x, standing fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, walk up a little, cr strong to short dragon kicks
Alex
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm,walk up a little, Roundhouse, Palm, walk up a little, Roundhouse, Palm, fierce lunge punch, Ending (disccused in the corner combos part)
St strong, st roundhouse, Kara st fierce, medium lunge punch, hop kick, Palm, Roundhouse, Palm, fierce lunge punch, Ending
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, st roundhouse, Palm, Fierce lunge, Ending
(While opponent is crouchin)
cr strong, st fierce, Fierce lunge punch, cr short, Palm, fierce lunge punch (requires timing), s.rh, palm, Fierce lunge punch, Ending
Hugo
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm,walk up a little, Roundhouse, Palm, walk up a little, Roundhouse, Palm, DP + Roundhouse, genei jin ends, jab shoulder, cr strong to short dragon kicks
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm,F+ Mk x3, Palm, Fierce lunge, genei jin ends, jab shoulder (switch sides), forward fierce (switch sides again), jab lunge punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
Oro
St strong, f+ fierce, fierce lunge, Palm, Hop kick 3x, st fierce, fierce shoulder, genei jin ends, medium shoulder, forward fierce, Kara Jab lunge punch
(While Yun is cornered)
St strong, St fierce, Medium shoulder, Medium Lunge, Palm, Wait a little, Fierce Lunge, Hop kick, Palm, DP + Roundhouse, Genei Jin ends, jab shoulder, f+fierce, kara jab dash punch
-=BoOZe cRew=-
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить
- -D-
- -天-
- Сообщения: 1760
- Зарегистрирован: 16 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: D
- Откуда: Moscow, Red Russia
- Поблагодарили: 5 раз
- Контактная информация:
Во-во, и пока не научитесь все это делать в 100 из 100, не возвращайтесь;)
SFFans - всё о Street Fighter
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
5% luck
15% skill
25% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
and 100% reason to remember the game
Kuroda is the reason Akuma has shitty health and stamina. He told Capcom he wanted a challenge(c) True_Tech from SRK
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
-если нарывается на dp+LP то дальше идет dp+MP и кастом комба по личному вкусу и возможностямвот а если противник нарвётся на dp+LP или на дайв кик?
или на cr.LK прессинг? какие там лучше продолжения?.
-если на cr.LK, то потом надо делать пальму( или 6HP) и кастом комба
-если на дайв кик, то потом делается cr.LK-пальма-комба.
MEXICO CABRONES -- -=BoOZe crew=-
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
- Broken
- Fighter
- Сообщения: 5369
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Broken
- Канал пользователя: Broken
- Откуда: Khb->Spb
- Благодарил (а): 86 раз
- Поблагодарили: 214 раз
- Контактная информация:
-D-, вообще кансел cl.MK в СА у Юна это основа...
и чёт нифига ен выходит-_-.
Добавлено через 08 минут(ы)
MAD ToMaTo,
Добавлено через 01 минут(ы)
и чёт нифига ен выходит-_-.
Добавлено через 08 минут(ы)
MAD ToMaTo,
как так? ожно в другое не канселицо и не линкуется.-если нарывается на dp+LP то дальше идет dp+MP и кастом комба по личному вкусу и возможностям
Добавлено через 01 минут(ы)
эт только в углу а если мид скрин?-если на cr.LK, то потом надо делать пальму( или 6HP) и кастом комба
-если на дайв кик, то потом делается cr.LK-пальма-комба.
- MAD ToMaTo
- insane in the brain
- Сообщения: 320
- Зарегистрирован: 14 июл 2005, 02:27
- Карточка игрока: Mad Tomato
- Откуда: СэПэБэ
- Поблагодарили: 8 раз
- Контактная информация:
да, что то я не углядел. Прессить надо dp+MP, и тогда дальше идет опять dp+MP и кастом комба по личному вкусу и возможностямкак так? ожно в другое не канселицо и не линкуется.
это не только в углу, работает и мидскрин, просто надо после попавшей пальмы делать 236HP вдогонку, а потом остаток кастом комбы. Если это не получается, то можно сделать попроще:эт только в углу а если мид скрин?
В любой точке экрана: cr.LK-st.HP-dp+MP-и понеслась кастом комба
MEXICO CABRONES -- -=BoOZe crew=-