Akuma [SF2 HD Remix]

Игровая механика. Персонажи. Списки приемов. Фреймдата. Тирлисты. Видео.
ИзображениеИзображение
Ответить
Аватара пользователя
Daimond
Бросаем дайсы
Сообщения: 2323
Зарегистрирован: 12 апр 2008, 14:00
Карточка игрока: Daimond
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 122 раза
Gender:

Akuma [SF2 HD Remix]

Сообщение Daimond » 30 июл 2011, 08:56

У меня тут вопрос появился по Акуме из HD ремикса - был ли Акума перебалансен относительно оригинала? Если да, то что именно порезали (я так думаю, что логичней его резать чем бафать)?

JeroZ
Томск
Сообщения: 26
Зарегистрирован: 26 июл 2010, 08:38
Благодарил (а): 4 раза
Контактная информация:

Akuma [SF2 HD Remix]

Сообщение JeroZ » 30 июл 2011, 09:15

Вроде нет. Как был год тиром так и остался. http://www.eventhubs.com/guides/2008/oc ... -rankings/

Аватара пользователя
Smoke
Fuck it, just mash
Сообщения: 539
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 14:51
Карточка игрока: Smoke
Откуда: Самара
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

Akuma [SF2 HD Remix]

Сообщение Smoke » 30 июл 2011, 13:48

Понерфили его, хоть он и остался наверху:

Changes from Super Street Fighter 2 Turbo

* Super meter added and new super move: Raging Demon. Command is Light Punch, Light Punch, Towards, Light Kick, Hard Punch.

* Raging Demon (Super) travels slower and farther than the secret version of Akuma.

* Super has additional start up frames of animation.

* Super is not able to grab an opponent out of their jump start-up animation.

* Air Fireball has new downward angle and causes Akuma to hang in the air slightly when thrown.

* Air Fireball can now be done lower to the ground, allowing instant air fireball using a Tiger Knee-like motion.

* Akuma takes more damage than other characters.

* Akuma can now be dizzied.

* Teleport command requires only 2 punch or 2 kick rather than 3.

* Blue Fireballs have more startup and recovery. Now same startup as Ryu's fireball and only slightly shorter recovery than Ryu's.

* Hard Punch Blue Fireball only has the huge knockback effect from very close range.

* Red Fireballs have more startup animation time.

* Major reduction to the amount of the invulnerable frames when doing Akuma's Hurricane Kick.

* Akuma's leg is no longer invulnerable during his ducking kicks.
Изображение

Ответить