ну все что я вылосить смог из этого форума так вот ести строки, которые я немного прокоментил, но все коменты личное мнение, не больше:
6P gets normal guard gauge dcrease
New: 3K with low guard points. Same animation as X Anji 6K (ребята, тоесть ето как, я просто давно уже просто Х не видел, разве там не такой же как в ХХR?)
6K CH short stagger, can't chain unless FRCed (тоесть на контре теперь не подкидывает?)
New: 3S, Has mid/low guard points, spinning move. Short reach (ето случаем не форс брейк?)
5H chains to HS Fuujin without CH, forces ducking stance(ето конечно не плохо, но что после запятой написанно?

6H regains guard points. (As opposed to earlier rumours) (известно ли порежут ли анимацию гварда на 6HS?)
Fan Interrupt is "controllable" on falldown (not sure if this means opponent can tech or if Anji can keep on attacking?). 1F startup (ето что такое? )
New: K during guard point. Anji dances towards opponent, cause wallbounce. (ИМХО, супер, новый выход с гварда, наземный, явно мона будет комбить неплохо)
И
Gattlings
= 3K:
-2K >3K
- 2HS >3K
- 3K cannot cancel into anything (вот интересно, а будет ли тут RC и фырка?)
= 3S:
- P>3S (ну вот ето просто ппц, чтоб один из самых быстрых мувов канселился в другой, и явно шло в комбе, ИМХО адд)
- 2P>3S
- 5S>3S
- HS>3S
- 3S>3S
- 3S>3P
Normal Moves
= 5S:
- Confirmed to be weaker (млин, мой инглишь мертв для мну, что ето значит?)
= HS:
- Has throw effect on air hit. Same effect when CH. (Don't know what the throw effect here means. Maybe knockdown?) (а может он всеж таки подбрасывает?)
- Has squat effect on ground hit. HS Fuujin can be used to follow-up
= 2HS:
- Effect (graphical) and sound effect are flashy during block (I think it's referring to blocking with the guard points)
- There is lower body invincinbility but it wears off quite quickly
= 3P:
- Bounce effect on CH (вроде так и было в Слеше...)
= 3K:
- Starts up faster than zekusu (no idea what's zekusu)
- Wallbounce on normal hit. Wallstick on CH (адд)
- Lower body invincibility starts from the first frame but it only lasts for a moment. Ribasa exclusive use. (Ribasa? =/)
- Can link to special moves (тоже неплохо)
= 3S: (про ето все мот кто подорбнее переведет?)
- Starts up slow. Has short reach. A big triple handicap.
- shiite ii tokoro wo agereba jizoku ga nagai tokoro to ura ni mo hantei ga aru koto kurai
- ??????????????????????????????? (I don't fking understand this I'm sorry lol)
- Lower body guard point is early but it does not starts from the first frame. There seems to be upper body GP too.
- Can cancel into specials
- Recovery is too long. Reach is too short. It would not be wrong to say that the move is so short that it is like glued to the character.
- Could it be that the first appearance of this move is cancelled into a normal move? (.. ????)
= 6K:
- Staggers on CH. But opponent can recover fast from it. Even a dashing P will not be able to make it in time.
- Even if it CH in air, opponent can tech from it.
= 6S (про это тож желательно узнать получше:) )
- The discovery of 5S>6S is more unstable than source decision deletion.?(LALALALALA)
- The main force of a standing turn attack is better than the strengthened tip decision?(LOL please don't blame me)
В общем давайте обсуждать потиху... (да, видосы я пока не видел: инет не позволяет... так что не тыкать мну носом на ссылки с видосами со словами "смотри сам нупилка")